pxlol54

Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

jag

Av emma alice - 8 januari 2013 19:25

Hej, jag har läst många bloggar och måånga handlar om ingenting... Typ att ett inlägg är "hej, kollar på tv. Bloggar mer sen" hur intressant e det? Ksk några tkr men JAG tycker inte att det är så kul att läsa bloggen då. Om man vill göra mig intresserad så ska inlägget ha en handling (tema) och helst en bild eller bilder. Inte bara blogga om vad man gör i nuet..! Jag kan också göra väldigt korta ointressanta inlägg som man bara inte har lust att läsa men det är oftast när jag inte har bloggat på länge och måste bara skriva nåt! Nu när skolan börjat kommer jag ha fullt upp med det och stallet så kan inte lova att jag bloggar mycket men ska försöka så gott jag kan. Vill inte känna press liksom. Jag har faktiskt lite planer och saker jag hade tänkt o göra på här på bloggen men får ju aldrig någon tid! Kanske på sportlovet.. Gissa hur trött jag är!? Har vart precis och fixat mockning o mat i stallet o nu vill jag bara sova..! Ni får ha det bra så ses vi ;) // alice <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma alice - 10 januari 2013 21:39

Hej, det är som så att jag ska börja blogga på en annan blogg, nämligen emmys o beccas :) det har ingenting med att jag tycker emma e tråkig! Hon e fortfarande mig bästis o allt men hon bloggar ju nästan aldrig o det känns som att jag har bloggen sj ...

Av emma alice - 10 januari 2013 16:29

hallu. just nu är jag med mörten (Emmy)  vi har lite party med musiken!! :D har inget intressant att blogga om men.. ska till stallet sen på möte :) blir kul o efter lite ridning! nu sitter båda o bloggar lite. men nu ska vi hitta på nåt så vi syns l...

Av emma alice - 9 januari 2013 14:39

http://www.youtube.com/watch?v=_JyPoiA_p4M&feature=youtube_gdata_player // alice ...

Av emma alice - 9 januari 2013 14:29

http://www.youtube.com/watch?v=jc3SXFuQl7o&feature=youtube_gdata_player // Alice ...

!!!

Av emma alice - 9 januari 2013 14:28

http://www.youtube.com/watch?v=CSemARaqGqE&feature=youtube_gdata_player // Alice ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards