pxlol54

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av emma alice - 7 januari 2013 23:23

Klockan e 20 över 11 o jag kan då fan inte sova... Måste för annars kommer jag gå o jäspa hela dan imon i skolan... Inget blir iaf bättre av o sitta här o blogga... Natti på er iallafall ;) hoppas ni får en bättre sömn än mig! Ses // alice <3

Av emma alice - 7 januari 2013 23:04

Godnatt på er så höres vi imon, kanske på morgonen o sedan efter 3 ngn gg? Men gonatt då :) Dream sweet!
//Emma ?

Av emma alice - 7 januari 2013 17:19

Kladdkaka dränkt i hallon o grädde :P haha xD ses! // Alice <3

Av emma alice - 7 januari 2013 16:23

Då va kladdkakan i ugnen o det e la bara att vänta... Snart kommer emmy också :) är mke med emmy nu! Men becca o emma bor så långt bort... Eller inte på andra sidan sverige men asså man mst åka bil i typ 7 min till emma och 15 min till becca. Och jag är typ aldrig med mina klasskamrater... JAG ÄR INTR MOBBAD!! Men jag brukar bara inte va med dom :P jag va mkt med en som heter Mathilda men vi e ovänner. Japp men nu ska jag äta så hejrå ;) ses // alice <3

Av emma alice - 7 januari 2013 14:32

Hej, ridturen gick jättebra o det va skitkul!! Alla hästar va jätte taggade och ville bara gallopera :P så vi släppte iväg dom så kutade vi iväg på grusvägen! Sen va det vääldigt svårt att hålla in dom o få stopp på räserbilarna.... Jag o elthon va minst men vi va inte efter för det ;) han hade fullt upp med att hänga med dom stora hästarna! Inte lämna flocken heller ;) det känndes som på ridskolan när vi red runt på ett led på vägarna.. Sen åkte vi vidare till floby när hästarna hade fått lunch o komnit ut i hagen. I floby köpte Live foder till sina hästar! Nu e vi på väg hem o jag o syrran ska baka kladdkaka :D ses // alice <3

Av emma alice - 7 januari 2013 12:53

Ni såg rubriken, men jag sommna om efter det ;) så sov jag till 9 sen sommna jag om igen fast jag typ halv sov Cx Aa men nu är detta mitt morron inlägg :) Just nu ligger jag o lyssnar på 1D ! :D Bästa start på sista dagen ;) För imon e det skool skit xD Nemen det ska la bli rätt kul iaf ;) Träffa alla fina kompisar! Ajja nu ska jag fortsätta!
// Emma ^^
Ps. de korten som kmr nu, har jag tatt ;)

Av emma alice - 7 januari 2013 10:52

// Alice <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards