pxlol54

Alla inlägg den 8 januari 2013

...

Av emma alice - 8 januari 2013 22:38

Hej, är den någon som gillar mig? Någon som läser mina inlägg? Det känns som att alla bara gilllar emma..! Är det så? För när emma bloggar får vi mer läsare och mer kommentarer och när jag bloggar mer som idag bli statistiken mke lägre... Och nt en ända kommentar har vi fått idag och emma har nästan nt bloggat nåt idag och sen nu sent så gör hon ett inlägg o då får vi en kommentar! Kan ni SNÄLLA kommentera detta inlägget vad ni tkr! Vad äre jag gör fel? Snälla kom med tips! Jag förstår att ni gillar emma mer för hon e en helt UNDERBAR person! Men nu ska jag sova! Gonatt // alice <3

Av emma alice - 8 januari 2013 22:07

Idag gick jag upp, överlevde, o nu ligger jag här i sängen igen! Dessa jävla skoldagar tar all tid!! FUCK skol plikt här i Sveg!?! Hatar allt just nu! Förutom mina vänner o familj.. O 1D förståss, men just livet hatar jag nu! Det kändes som om man klev ut ur dörrarna o en dag sedan klev in igenom dörrarna igen..! Skolan förstör mitt liv, dåliga lärare, dåligt system, äcklig mat, dåligt placerade tider, korta raster!? Osså varför ska vi ha med oss frukt till skolan -.- Guuuud!!? Lärarna säger jue att maten är bra, varför i hela världen ska vi slösa pengar på frukt varranan vecka bara för att man mst ha med till skolan. Jag har aldrig med mej frukt? Bara onödigt, vrf får man nt ta med sej egen mat? Hallå! I massa andra skolor får de, Ipads, macbook o datorer, de får to.m ha mobilerna på lektion!! Men de får inte vi? Min bästa Jennifer är 12 o de fick en Macbook air, en var!! Bitch please -.-" O vår rektor tycker inte vi ska få sär behandling..! Detta e då faan sär behandling -.- Hatar min skola, hade hellre haft hemma undervisning, ledsen om dett var väldigt ointressant men jag blir så trött på det, kommentera hur ni har det i er skola jäätte gärna :) Tack! //Emma ^^

jag

Av emma alice - 8 januari 2013 19:25

Hej, jag har läst många bloggar och måånga handlar om ingenting... Typ att ett inlägg är "hej, kollar på tv. Bloggar mer sen" hur intressant e det? Ksk några tkr men JAG tycker inte att det är så kul att läsa bloggen då. Om man vill göra mig intresserad så ska inlägget ha en handling (tema) och helst en bild eller bilder. Inte bara blogga om vad man gör i nuet..! Jag kan också göra väldigt korta ointressanta inlägg som man bara inte har lust att läsa men det är oftast när jag inte har bloggat på länge och måste bara skriva nåt! Nu när skolan börjat kommer jag ha fullt upp med det och stallet så kan inte lova att jag bloggar mycket men ska försöka så gott jag kan. Vill inte känna press liksom. Jag har faktiskt lite planer och saker jag hade tänkt o göra på här på bloggen men får ju aldrig någon tid! Kanske på sportlovet.. Gissa hur trött jag är!? Har vart precis och fixat mockning o mat i stallet o nu vill jag bara sova..! Ni får ha det bra så ses vi ;) // alice <3

Av emma alice - 8 januari 2013 17:42

Hejsan, sitter med pyjamas framför brasan o spelar subway surfers :) myyysigt! Har duschat också. Tror elthon ska vila idag för jag e astrött efter skolan och så... Imon år det kort dag så det blir gött! Slutar halv 2 då. Men nu ska jag fortsätta mysa ^^ ses // alice <3

Av emma alice - 8 januari 2013 15:33

Släppts fri från fängelset precis... Gött :P nemen..! Ska göra läxorna nu o sen hitta på nåt kul :) glöm inte att emma har frågestund så frååga påå! :D men läxorna måste göras nu så bye! Ses // alice <3

Av emma alice - 8 januari 2013 07:38

Tajm för skolan...! Faaaaaaaan D: jag viiiil iiinteee!! Men det här ksk nt va nåt härligt välkommnande så jag ska lugna mig lite... ;) nu ska jag äta frukost o sen ska jag ta följe till skolan med emmy för vi bor grannar :) ses // alice <3
My look of today

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards