pxlol54

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av emma alice - 6 januari 2013 23:29

Upp klockan 10 imon som e väldigt tidigt för mig! O sen klockan 11-11.30 ska jag dra upp till stallet :) rida med nåra kompisar :) eller kompisar o kompisar... En e vuxen o den andra e typ runt 17 osså ska min syrra med! Idag när jag o min syrra red så hade vi galloptävling på en lång grusväg o gissa vem som vaaann!!? Jaaaag! :D fasten hon hade D-ponny med längre steg så vann jag o lilla elthon ^^ STOLT! Haha nemen gonatt! See ya tomorrow // alice <3

Av emma alice - 6 januari 2013 22:56

Godnatt everybodeeeyyah! And hope u enjoyed my day so ill se u next time :)
// Emma ^^
- Dont forget Emmah!
- What?
- Dream sweet ;)
- Ofc, im gonna dream about Harry!

Av emma alice - 6 januari 2013 22:40

  

Elthon= hästen

Bernard= katten

Nandini= hunden

<3<3<3 ses // alice ^^

Av emma alice - 6 januari 2013 20:12

Hej, kollar lite på film. Är jätte hungrig så ska nog snart gå ner o äta snart ;) ses // alice <3

:)!

Av emma alice - 6 januari 2013 19:00

Heeejjj! Jag håller på att möblera om i mitt rum o så nu för om typ 1 - 2 månader kmr det en målare o ska spray måla typ hela mitt rum vitt (förutom golvet) o så ska vi sätta en tapet (fondvägg) då men jag säger nt vilken tapet elr hur rummet kmr se ut sedan för jag hatar när folk härmar mej ;) Men det är anledningen till nt så mke bloggande just idag :) Men nu mst jag hjälpa till -.- Bye // Emma ^^

Av emma alice - 6 januari 2013 17:04

hej, jaa! ush säger jag! jag är riktigt emot hatkommentarer! nu tar jag Nellie berntsson som exempel. varje dag får hon massa kommentarer om att hon e fjortis, överdriven o att hon skryter o.s.v är ni bättre själva? är ni kända? driver ni en jätte stor blogg? har ni kontakt med andra kändisar? nää! inte många av er iallafall! ni är bara avundsjuka. Nellie är bara 12 som jag och är redan så känd! det är STORT ska jag säga! riktigt stort! hon gör ett jätte stort och bra jobb att driva hennes blogg och ändå få massa skit! som tur är så är det många som även uppskattar henne och har hon som en förebild! <3 jag har också åsikter om Nellie! men slänger jag ut dom på henne? neej! detskulle jag aldrig göra. jag tycker Nellie är riktigt stark person! som är så liten och har lyckats med det som många misslyckas med. med hjälp av hennes familj och vänner har hon på kanske några år (jag venne riktigt) lyckats bli så stor! jag tycker alla som har något negativt att säga till och om Nellie kan hålla det inne och låta hon göra sin grejj! tack för mig! // alice <3

 

Av emma alice - 6 januari 2013 14:48

Ska visa vad jag köpte igår :)
// Emma

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards