pxlol54

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av emma alice - 2 januari 2013 21:09

hej, nu har jag precis vart i stallet. lektionen gick rätt så bra... han var lite spänd i början men sen gjorde vi lite övningar på volten så han fick slappna av. sen var han mer sammarbetsvillig! vi gjorde mycket galoppövningar och han kändes väldigt fin i själva galoppen men i avsaktningen till trav va han lite springig.. men inget att klaga på så men iaf! nu ligger jag i syrrans säng haha xD för hon e hos sin boyfriend :P haha neh sköjja men båda typ gillar varrandra och tror dom e på G ;) har datan framför mig och bloggar! nu ska jag gå ner och ta lite varm oboy med grädde och hallon :P nam nam! ska njuuta av sista tiden på jullovet! nu är det 2013!! för fan! nu tar vi nya tag och håller huvudet högt! nyårslöftena finns här och jag påminner mig ofta :P men vi ses // alice <3

   

Av emma alice - 2 januari 2013 19:37

Sheenap :P
Alicia hälsar : senap på er! Läs deå as grymma bloggen kossanpossan.blogg.se och kommentera! Följ även directioner_alicia på insta senap o hejdå!
Japp där hörde ni. Jag sitter o spelar GTA (på Linas ipad) medans Alicia spelarMinecraft :) såå vi hööörs :) //Emma :))

Av emma alice - 2 januari 2013 16:24

Idag slulle jag till mina kusiner, jag mötte dem på Storken i A sås. Men en av mina kusiner va hemma med föräldrarna. Hon som jag mötte i A sås heter Lina. Hon e ett år yngre än mej o hon var på storken med sin lossas farmor :) Så vi shoppade lite också åt vi på Café Viola. Jag tog kladdkaka o den var aaaas god!<3 Jätte kladdig o så en Cola till det, skeet bra! Men jag ska lägga ut en bild på vad jag köpte, det var bara em sak :) Ses // Emma :))

Av emma alice - 2 januari 2013 14:23

här är några bloggar jag följer och som ni borde kolla in! tror säkert ni redan vet några av dom xD

nellieberntsson.se

misslisibell.se

friendzz.bloggplatsen.se

kissie.se

gennes.se

junicarlstoft.se

det var nog alla bloggar jag följer ;) ses // alice <3

Av emma alice - 2 januari 2013 13:28

hejj, i helgen var jag med en kompis. hon heter rebecca (becca) vi tog massa bilder ute i snön som jag tänkte lägga ut här! och ni får jätte gärna kommentera vad ni tycker om dem ;)  bilderna som är först är dom bilderna på mig och dom som är efter är dom på becca. ses // alice <3

             

och nu bilderna på becca

             

hoppas ni gillade fotona! <3

Av emma alice - 2 januari 2013 12:50

jag vet.. klockan är typ 1 men jag gick upp typ klockan tolv men jag gör mitt första inlägg nu istället ;) men godmorgon på er iallafall. idag är det onsdag. vaknade och kollade ut genom fönstret! solen skiner och klar himmel! i januari liksom..? idag blir det nog mest till att chilla lite.. och blogga ofc! ikväll drar jag upp till stallet. jag och min prinskorv (elthon) ska ha dressyr lektion för camilla gabrielsson :) jag har en youtube kanal också och har inte gjort någon video på länge.. men lusten på den har sjunkit regäält..! mathilda som jag har den med lägger inte heller ut videos så ofta så vi får se hur det går med den.. :/ om jag jämför med bloggen och YT kanalen så lutar det åt bloggen! det känns bättre och roligare här. men nu ska jag ner och käka lite frukost klockan 13.00 då man ksk egentligen ska äta lunch men whatever!! ses // alice <3

 

Av emma alice - 2 januari 2013 03:04

Asså vafaan? Kl är 3 o jag är lika pigg som en groda efter bantning -.- xP Nemen serious? Kan ngn få mej o sommna för jag mst gå upp typ 8 - 9 på morron så... Ingen data i närheten heller satt, man vill bara sjunka ner i en kall säng :3 Men lite mysigt har man, hunden o katt ungen ligger hoss en. Men ska säga en sak, det e då fan lill katten som tar en jäävla massa plats xD Hon har väll hela sängen medans jag trycks in i väggen.. Ajja man kan ju nt få allt i livet.. Bara om man e en kattunge som heter Zelda Cx
Men. Vi ses! // Emma :))

Av emma alice - 2 januari 2013 02:30

Klockan är halv tre på natten o jag e jätte pigg.. Sitter o kollar när syrran spelar assassin's creed.. Ses // alice <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards