pxlol54

Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

Fuck life, fuck school!

Av emma alice - 8 januari 2013 22:07

Idag gick jag upp, överlevde, o nu ligger jag här i sängen igen! Dessa jävla skoldagar tar all tid!! FUCK skol plikt här i Sveg!?! Hatar allt just nu! Förutom mina vänner o familj.. O 1D förståss, men just livet hatar jag nu! Det kändes som om man klev ut ur dörrarna o en dag sedan klev in igenom dörrarna igen..! Skolan förstör mitt liv, dåliga lärare, dåligt system, äcklig mat, dåligt placerade tider, korta raster!? Osså varför ska vi ha med oss frukt till skolan -.- Guuuud!!? Lärarna säger jue att maten är bra, varför i hela världen ska vi slösa pengar på frukt varranan vecka bara för att man mst ha med till skolan. Jag har aldrig med mej frukt? Bara onödigt, vrf får man nt ta med sej egen mat? Hallå! I massa andra skolor får de, Ipads, macbook o datorer, de får to.m ha mobilerna på lektion!! Men de får inte vi? Min bästa Jennifer är 12 o de fick en Macbook air, en var!! Bitch please -.-" O vår rektor tycker inte vi ska få sär behandling..! Detta e då faan sär behandling -.- Hatar min skola, hade hellre haft hemma undervisning, ledsen om dett var väldigt ointressant men jag blir så trött på det, kommentera hur ni har det i er skola jäätte gärna :) Tack! //Emma ^^

 
 
Ingen bild

Mindy :)

8 januari 2013 22:11

Hej Emma, jag älskar din o Alice blogg jätte mycket, det du skrev var väldigt rätt. I min skola fick vi datorer i 3:an. Nu går jag i 7:an och vi har fått Ipad's. Vi får kyckling vingar i skolan 2 veckor i en månad. Vi får fisk rätt sällan.. Hoppas ni får det bättre! Jag hjälper gärna till o strejkar ;) Kram från er läsare Mindy!

emma alice

8 januari 2013 22:14

Hej, ojj! Du måste älska din skola, får ni använda ipaden o sånt hemma o på lektionerna? Det skulle vara gött om vår skola ändå kunde vara så ;) Tack så mycket! Kram Emma :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma alice - 10 januari 2013 21:39

Hej, det är som så att jag ska börja blogga på en annan blogg, nämligen emmys o beccas :) det har ingenting med att jag tycker emma e tråkig! Hon e fortfarande mig bästis o allt men hon bloggar ju nästan aldrig o det känns som att jag har bloggen sj ...

Av emma alice - 10 januari 2013 16:29

hallu. just nu är jag med mörten (Emmy)  vi har lite party med musiken!! :D har inget intressant att blogga om men.. ska till stallet sen på möte :) blir kul o efter lite ridning! nu sitter båda o bloggar lite. men nu ska vi hitta på nåt så vi syns l...

Av emma alice - 9 januari 2013 14:39

http://www.youtube.com/watch?v=_JyPoiA_p4M&feature=youtube_gdata_player // alice ...

Av emma alice - 9 januari 2013 14:29

http://www.youtube.com/watch?v=jc3SXFuQl7o&feature=youtube_gdata_player // Alice ...

!!!

Av emma alice - 9 januari 2013 14:28

http://www.youtube.com/watch?v=CSemARaqGqE&feature=youtube_gdata_player // Alice ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards