pxlol54

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av emma alice - 1 januari 2013 21:58

Krypa ner i sängen och kolla på film med den här goingen! Varm oboy med glass o hallon! :D

Av emma alice - 1 januari 2013 21:04

Tjena, här sitter jag o målar naglarna o efter det ska jag packa, ska till bästa kusinerna imon o vi ska dra o bada o sånt såå det ska bli skeeet kul! Det kmr bild pp naglarna när de är klara o en liten extra hälsning, ni som förljer vår blogg, fortsätt med det o tipsa vänner o aallt! Ses // Emma :))

Av emma alice - 1 januari 2013 20:48

han hoppade av lite tidigt där på sista hindret så det såg ksk lite fail ut men.. ;)


 

Hi!

Av emma alice - 1 januari 2013 20:09

Jag skulle ju berätta klart om mejj så.. Mitt favvo djur e hund. Om jag fick önska mej vilket djur i hela världen skulle det vara en Noshörning.. Mobba nt xD Iaf, nu kmr sanningen fram.....
Jag.... Är.... En.... True.... Directioner! För er som nt vet vad det är så är det när man älskar One Direction. Jaa, det var sanningen. Men det kan hända att jag skriver skvaller o sånt ibland så ;)) Men som sagt, jag älskar 1D o här hos mej kmr det bilder o vardagen såå vi ses //Emma :))

Av emma alice - 1 januari 2013 16:40

Elthon är min foderponny.
Gotlandsruss
125 cm
Brun med svart man o svans
10 år
Och den sötaste ponny som finns!! I april måste jag tyvär lämna tbx min lilla prinskorv... Jag har haft han i mer än 3 år och har börjat bli för lång..!! Det kommer va sjuukt jobbigt :'( det viktigaste nu är att han kommer till en familj som tar väl hand om honom! Rider honom väl och vill börja tävla och satsa! I höstas va det planerar att jag skulle ut på tävlingsbanan efter mkt träning o gissa hur det gick... Två dar innan en clearronund jag skulle va med på o hoppa 70 cm så får han en fraktur på griffelbenet!! En annan häst hade sparkat honom i hagen.. Tårarna rann! Se min lovely lida och ha ont! Vi fick ju åka in med han och han fick gips och fick sova över där... Hela min underbara höst gick åt hellvette... Så nt mke tävlandet med han iaf men nu har jag till april på mig att njuta av denna fantastiskt underbara ponny som jag har fått äran att ta hand om i 3,5 år! Men sen tar vi nya tag o satsar med min nya ponny vi kommer köpa! D-ponny blir det! Lite jävlarannaman här så kör vi!! Och inga mer skador tack!! Ses // alice <3

Av emma alice - 1 januari 2013 15:33

Hej, jag är glad över att starta denna blogg tsm med Alice. Så nu ska jag berätta lite om mej sj :)
Jag heter Emma o e 11 år. Jag gillar att va med kompisar. Jag gillar att rita. Är lite speciell av mej ;) Ja.. Men senare kmr 2 inlägg om mej (typ) Aa men ni får se :)
Ses //Emma

Av emma alice - 1 januari 2013 14:40

hejsan, jag är då alice! jag är 12 år (13 i februari) jag älskar att rida och ha hand om hästar! har en foderponny som kommer nämnas och va med mycket på denna blogg. jag gillar också att va med mina fantastiska vänner! en av dem är emma som jag har den här bloggen med! <3 om du vill veta mer om mig och emma så följ våran blogg som kommer handla om våran vardag! mycket bilder kommer komma ut. iallafall från min sida! ses // alice <3  


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards