pxlol54

Direktlänk till inlägg 2 januari 2013

godmorgon

Av emma alice - 2 januari 2013 12:50

jag vet.. klockan är typ 1 men jag gick upp typ klockan tolv men jag gör mitt första inlägg nu istället ;) men godmorgon på er iallafall. idag är det onsdag. vaknade och kollade ut genom fönstret! solen skiner och klar himmel! i januari liksom..? idag blir det nog mest till att chilla lite.. och blogga ofc! ikväll drar jag upp till stallet. jag och min prinskorv (elthon) ska ha dressyr lektion för camilla gabrielsson :) jag har en youtube kanal också och har inte gjort någon video på länge.. men lusten på den har sjunkit regäält..! mathilda som jag har den med lägger inte heller ut videos så ofta så vi får se hur det går med den.. :/ om jag jämför med bloggen och YT kanalen så lutar det åt bloggen! det känns bättre och roligare här. men nu ska jag ner och käka lite frukost klockan 13.00 då man ksk egentligen ska äta lunch men whatever!! ses // alice <3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma alice - 10 januari 2013 21:39

Hej, det är som så att jag ska börja blogga på en annan blogg, nämligen emmys o beccas :) det har ingenting med att jag tycker emma e tråkig! Hon e fortfarande mig bästis o allt men hon bloggar ju nästan aldrig o det känns som att jag har bloggen sj ...

Av emma alice - 10 januari 2013 16:29

hallu. just nu är jag med mörten (Emmy)  vi har lite party med musiken!! :D har inget intressant att blogga om men.. ska till stallet sen på möte :) blir kul o efter lite ridning! nu sitter båda o bloggar lite. men nu ska vi hitta på nåt så vi syns l...

Av emma alice - 9 januari 2013 14:39

http://www.youtube.com/watch?v=_JyPoiA_p4M&feature=youtube_gdata_player // alice ...

Av emma alice - 9 januari 2013 14:29

http://www.youtube.com/watch?v=jc3SXFuQl7o&feature=youtube_gdata_player // Alice ...

!!!

Av emma alice - 9 januari 2013 14:28

http://www.youtube.com/watch?v=CSemARaqGqE&feature=youtube_gdata_player // Alice ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards