pxlol54

Direktlänk till inlägg 6 januari 2013

USH!

Av emma alice - 6 januari 2013 17:04

hej, jaa! ush säger jag! jag är riktigt emot hatkommentarer! nu tar jag Nellie berntsson som exempel. varje dag får hon massa kommentarer om att hon e fjortis, överdriven o att hon skryter o.s.v är ni bättre själva? är ni kända? driver ni en jätte stor blogg? har ni kontakt med andra kändisar? nää! inte många av er iallafall! ni är bara avundsjuka. Nellie är bara 12 som jag och är redan så känd! det är STORT ska jag säga! riktigt stort! hon gör ett jätte stort och bra jobb att driva hennes blogg och ändå få massa skit! som tur är så är det många som även uppskattar henne och har hon som en förebild! <3 jag har också åsikter om Nellie! men slänger jag ut dom på henne? neej! detskulle jag aldrig göra. jag tycker Nellie är riktigt stark person! som är så liten och har lyckats med det som många misslyckas med. med hjälp av hennes familj och vänner har hon på kanske några år (jag venne riktigt) lyckats bli så stor! jag tycker alla som har något negativt att säga till och om Nellie kan hålla det inne och låta hon göra sin grejj! tack för mig! // alice <3

 

 
 
Ingen bild

Moa

6 januari 2013 17:29

Hallå? Härma Emma lagom eller?

emma alice

6 januari 2013 18:05

vad menar du? jag härmar inte emma med nånting!?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma alice - 10 januari 2013 21:39

Hej, det är som så att jag ska börja blogga på en annan blogg, nämligen emmys o beccas :) det har ingenting med att jag tycker emma e tråkig! Hon e fortfarande mig bästis o allt men hon bloggar ju nästan aldrig o det känns som att jag har bloggen sj ...

Av emma alice - 10 januari 2013 16:29

hallu. just nu är jag med mörten (Emmy)  vi har lite party med musiken!! :D har inget intressant att blogga om men.. ska till stallet sen på möte :) blir kul o efter lite ridning! nu sitter båda o bloggar lite. men nu ska vi hitta på nåt så vi syns l...

Av emma alice - 9 januari 2013 14:39

http://www.youtube.com/watch?v=_JyPoiA_p4M&feature=youtube_gdata_player // alice ...

Av emma alice - 9 januari 2013 14:29

http://www.youtube.com/watch?v=jc3SXFuQl7o&feature=youtube_gdata_player // Alice ...

!!!

Av emma alice - 9 januari 2013 14:28

http://www.youtube.com/watch?v=CSemARaqGqE&feature=youtube_gdata_player // Alice ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards